Agencja Seo

Jesteśmy skuteczni - przede wszystkim zawsze twardo dążymy do osiągnięcia pierwszych dwóch miejsc w wynikach wyszukiwania, a wyniki przez nas osiągane są BARDZO stabilne i niewrażliwe na zmiany algorytmu Google. Wielu naszych klientów od ponad roku nie wypadło poza top3. Jeżeli występowały spadki, to w niewielkim zakresie, zazwyczaj o jedno - dwa miejsca (na życzenie możemy przesłać na maila informacje o pozycjonowanych przez nas stronach). Nasze modele rozliczeń są stworzone tak, by realnie motywować nas do walki o najwyższe pozycje. Jako nieliczni dajemy ciągle możliwość rozliczeń uzależnionych tylko od efektu (realizacji wyznaczonych na dany miesiąc celów). Jest to bardzo ważne, gdyż przeciętnie CTR (czyli stosunek ilości kliknięć do wyświetleń w wyszukiwarce) z pierwszego miejsca wyników organicznych (wyników wyszukiwarek) jest aż piętnaście razy większy (!) niż CTR z miejsc 7-9. Ponadto warto uświadomić sobie, iż osoba która “klika” w dopiero ósmy wynik w wyszukiwarce, prawdopodobnie wcześniej otwiera i porównuje ofertyośmiu firm. Nie bez znaczenia jest też fakt, że firmy z czołówki wydają się nam podświadomie lepsze. Finalnie okazuje się, że możemy liczyć na nawet kilkadziesiąt razy więcej klientów (!) z pierwszych dwóch miejsc, niż z miejsc 7-9, a wszystko to przy zachowaniu korzystniejszych cen naszych produktów lub usług. Warto więc wybrać firmę, która jest w stanie uzyskać faktycznie najwyższe miejsca i stabilnie je utrzymywać.

Pracujemy bezpiecznie - obecnie wiele się pisze w internecie o zagadnieniach takich jak black hat seo, white hat seo czy też pingwin google, oraz o powiązanych z tymi pojęciami etycznych i nieetycznych technikach pozycjonowania. Każdy kto chce pozycjonować powinien wpisać te hasła w wyszukiwarkę Google i poczytać. Znajdziemy szereg informacji jak nierzetelne firmy, dążąc do uzyskania szybkich i łatwych rezultatów niszczą reputację domeny swojego klienta w wyszukiwarce. Końcowym efektem działań takich “pseudo agencji” są kary od Google, objawiające się dużym spadkiem pozycji, a nawet całkowitym usunięciem strony z indeksu. Co więcej, Google w początkowym okresie bardzo chętnie „przyjmuje” metody z czarnego kapelusza, a stronom wcześniej nie pozycjonowanym pomaga tzw. fresh site bonus. Firmy pracujące w ten sposób oferują więc również szybkie efekty. Zazwyczaj też firmy takie rozliczają się premią tylko za Top10 lub z niewielkimi różnicami między poszczególnymi Top, gdyż tak pozycjonowane strony mają bardzo duże wahania pozycji. Ponieważ potrzebny jest niewielki nakład pracy, aby wypozycjonować technikami black hat, są one popularne, mimo że powodują dużą rotację klientów.

Ze względu na bardzo niskie ceny (lub bardzo wysokie marże, gdy ceny nie są tak niskie) i wyżej wyjaśnioną specyfikę dla firm pozycjonerskich jest to bardzo opłacalne. Koszty utrzymania komputera z oprogramowaniem są nieporównywalnie niższe niż koszty utrzymania kilku pracowników. Znamy wiele konkurencyjnych haseł, w których po 4-5 miesiącach zmieniało się całe top10 wyników, co świadczy o tym jak wiele firm woli iść na łatwiznę i niekoniecznie nastawia się na długotrwałą współpracę.

Nasza firma pozyskuje linki na stronach dla ludzi (z naturalnym ruchem, a nie takich tworzonych tylko pod pozycjonowanie). Dzięki takiej, ciągle rzadko stosowanej wśród firm pozycjonujących, filozofii pracy, NIGDY nie otrzymaliśmy kary od Google za nasze działania. Nasza propozycja to kompromisowe rozwiązanie pomiędzy ofertą dużych agencji SEO, oferujących modele płatności bez uzależnienia od efektu, a firmami oferującymi w pakiecie swoich usług dodatkowo problemy w przyszłości.

HIT!!! Monitorujemy polskie fora internetowe pod kątem występowania fraz kluczowych, pomocnych w promocji strony klienta (np. „olejki eteryczne”, „opaski na kolano”, „mieszkania Katowice”, nazwa firmy, „oplątane włosy” itp.) i umieszczamy linki do jego strony wszędzie tam, gdzie produkty klienta mają zastosowanie. Wyszukujemy nie tylko słowa kluczowe, ale również inne zwroty, które mogą rodzić szanse na znalezienie tematów, w których możemy dodać pomocne internautom linki (np. jeżeli promujemy nazwę marki kosmetyków, to dodajemy do fraz również jej zastosowania (np. na zmarszczki). Nasz system potrafi odmieniać słowa i frazy, a także w wielu przypadkach radzi sobie z literówkami. W przypadku wyszukania nieprzychylnych lub negatywnych opinii o zleceniodawcy, przesyłamy raport o wystąpieniu takiej sytuacji.

• Płatne wpisy do największych polskich katalogów firm/stron (zawsze na wstępie, zazwyczaj 10 – 40 katalogów).

Profesjonalną kampanię marketingu szeptanego (zawsze na wstępie, przedstawiamy raport).

Publikację i wznawianie ogłoszeń sprzedaży na wyselekcjonowanych portalach ogłoszeniowych, mających znaczący wpływ na pozycjonowanie (przedstawiamy raport oraz dokonujemy przekierowań wiadomości email z zapytaniami ofertowymi).

• Publikację (jeżeli są możliwości stworzenia takowych) informacji prasowych w internecie o nowościach w ofercie firmy, kluczowych zmianach itp., bazując na przesłanych do nas materiałach.

Monitoring (w cenie usługi) dostępności strony klienta. W przypadku wystąpienia problemów z dostępem do strony przesyłamy alerty.

• Publikację – w zależności od typu produktu/usługi klienta - informacji na blogach i/lub serwisach społecznościowych mających na celu wzbudzenie zainteresowania produktem/usługą.

• W przypadku produktów ogólnopolskich, podpinamy google analitycs do strony i analizujemy ruch z poszczególnych słów kluczowych, a także ruch ze stron, na których pozyskaliśmy lub spowodowaliśmy pozyskanie linków. Powyższe zabiegi pozwalają naszym klientom na porównanie skuteczności innych kanałów reklamowych, używanych przez nas pośrednio.

Nasze działania zawierają w swoim pakiecie szereg usług, które są sprzedawane przez inne firmy niezależnie od siebie. Obecnie pozycjonowanie polega właśnie na budowaniu popularności i autorytetu domeny poprzez jej promowanie w internecie. Ponieważ pozycjonowanie ma być naturalne, to wszystko to są znane i popularne sposoby reklamowania stron w internecie. Nasza firma nie posiada żadnych tajnych receptur, wszystkie działania są jawne. Naszą przewagą nad konkurencją są ludzie, odpowiednio zorganizowany system pracy, sterowany przez nasze autorskie oprogramowanie do monitorowania internetu i wyszukiwania miejsc gdzie warto dodać lub poprosić o dodanie linków i dobieranie strategii promowania każdej strony indywidualnie, w oparciu głównie o przedstawione wyżej media. Sugerujemy uważać na wszelkie firmy, które mają „tajne” i nie zdradzane nikomu „receptury”, gdyż oznacza to najprawdopodobniej, iż używają technik, które są deprecjonowane przez Google.

Działania naszej agencji seo są prowadzone z tak dobranym natężeniem, aby osiągnąć i utrzymać pozycje dla wyznaczonych słów kluczowych. Oznacza to, że nasza firma nie musi używać wszystkich metod i może je wykorzystywać z różnym natężeniem. Na przykład reagujemy tylko na część postów znalezionych w monitoringu forów, gdy wszystkie frazy klienta są już na bardzo wysokich pozycjach.

Naszym klientom dajemy możliwość rozliczania się wg przedstawionych poniżej modeli. Jeżeli pozycjonowana strona jest stworzona w html/php to optymalizację witryny wykonujemy w cenie usługi (bez dodatkowych kosztów). Dla klientów zainteresowanych nie tyle pozycjonowaniem, ale ogólnie promowaniem strony w internecie za pomocą metod, które używamy do pozycjonowania, a także dla klientów chcących mieć pełną kontrolę nad wykonywanymi przez nas działaniami i mieć na nie wpływ, istnieje trzeci model rozliczeń - Oferta ogólnej promocji witryny.

Polega on na ustaleniu dla każdego wybranego słowa stałej opłaty abonamentowej płatnej na koniec miesiąca nie uzależnionej od wyników) + premii tylko i wyłącznie za top3 wynoszącej połowę części stałej. Premie za poszczególne top są rozliczane proporcjonalnie do liczby dni w miesiącu, dla których strona występuje na danym miejscu.

W tym modelu dzielimy opłaty na okres, w którym są budowane pozycje, oraz na okres w którym jesteśmy już skoncentrowani na utrzymaniu pozycji. Dla każdej frazy jest ustalana stawka wyjściowa. W początkowym okresie pozycjonowania (budowania pozycji) począwszy od zakończenia pierwszego miesiąca, pobierane są miesięczne opłaty w wysokości stawki wyjściowej za osiągnięcie określonych miejsc (realizację celów) na ostatni dzień miesiąca oraz opłata wstępna w tej samej wysokości. Opłata wstępna w wysokości stawki wyjściowej jest opłatą celową na płatne katalogowanie oraz (zależnie od budżetu) wstępną akcję marketingu szeptanego. Katalogowanie jest rozliczane wg cen za SMSy, a marketing szeptany jest rozliczany również w preferencyjnej stawce (zasadniczo po kosztach). Na życzenie z działań realizowanych w ramach opłaty wstępnej przedstawiamy szczegółowy raport zawierający linki.

W przypadku fraz, które nie zajmują żadnego miejsca w momencie rozpoczęcia prac:

• Koniec pierwszego miesiąca, następującego po miesiącu podpisania umowy - pojawienie się frazy w pierwszej setce wyników

• Koniec drugiego miesiąca – osiągnięcie miejsca w TOP40

• Koniec trzeciego miesiąca – osiągnięcie miejsca w TOP20

• Koniec czwartego miesiąca – osiągnięcie miejsca w TOP12

• Koniec piątego miesiąca – osiągnięcie miejsca w TOP8

Powyższe „cele” na poszczególne miesiące nie są planem. Zasadniczo pozycjonowanie powinno przebiegać znacznie szybciej, ale zakładamy znaczną rezerwę, a także naszym celem jest aby rozliczenia, pomijając opłatę wstępną były zawsze na końcu miesiąca dla wszystkich klientów.

W przypadku fraz, które zajmują już jakieś miejsca na moment przedstawiania oferty liczymy cel na koniec miesiąca wg wzoru cel = pozycja wyjściowa / 2+1,5. Przykładowe cele zależnie od zajmowanych wyjściowo pozycji określa poniższa tabelka. Moment przejścia na klasyczne rozliczenia top3-10 zależnie od zajmowanych pozycji określa „UW”.

pozycja startowa 100 80 50 30 20 15 13
1 miesiąc 52 42 27 17 12 9 8
2 miesiąc 27 22 15 10 UW UW UW
3 miesiąc 15 13 9 UW UW UW UW
4 miesiąc 9 8 UW UW UW UW UW

Od początku szóstego miesiąca, lub wcześniej jeżeli w momencie podpisywania umowy frazy już zajmują jakieś miejsca, zgodnie z powyższą tabelką, rozliczenia odbywają się tylko i wyłącznie od osiągniętych efektów - jest ustalana stawka dzienna na każdy miesiąc poprzez podzielenie stawki wyjściowej przez liczbę dni w miesiącu. Opłaty wynoszą:

• top3 – 100% stawki wyjściowej

• top6 – 60% stawki wyjściowej

• top10 – 30% stawki wyjściowej

Stawki za niższe top niż top3 są zaokrąglane w górę do wielokrotności 10 zł.

W tym modelu rozliczamy się nie za efekty w pozycjonowaniu, tylko za wykonane, a wcześniej ustalone z klientem, działania. Rozliczenia są na podstawie raportów zawierających linki do wykonanych działań. Nasza firma zawsze przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca ustala z klientem działania, jakie będą wykonywane w kolejnym miesiącu. Działania są zawsze prowadzone tak, by pozycjonować ustaloną z klientem listę fraz kluczowych. Działaniami mogą być kampanie marketingu szeptanego, dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych/forach, próby wyszukiwania portali, które napiszą o interesujących produktach klienta (działania PR), próby tworzenia i wpuszczania w sieć reklam wirusowych, dodawanie do katalogów firm itd. Podstawą rozliczenia nie są efekty pozycjonowania, a realizacja ustalonych w ramach budżetu działań. Zaletą tego modelu jest to,że klient ma pełną kontrolę nad wykonywanymi przez nas działaniami, oraz dowolny budżet. Budżet może być stały (płatności z dołu na koniec miesiąca) lub elastyczny, na zasadzie takiej, że klient co miesiąc ustala dowolną kwotę (np. taką na jaką potrzebuje faktur kosztowych), którą wpłaca na koniec miesiąca na poczet działań, które będą realizowane w kolejnym miesiącu (w przypadku braku stałej kwoty - płatności są z góry).

Do niedawna nasza firma pobierała opłaty tylko i wyłącznie od osiągniętych pozycji w Top10 od samego początku trwania umowy. Koszty za Top10 stanowiły wtedy zaledwie 25% kosztów za top3. Wysokie koszty pozycjonowania i bardzo długi czas oczekiwania na końcowe efekty w postaci Top3, doprowadziły do kuriozalnej sytuacji, w której nie odpowiadaliśmy w ogóle na zapytania ofertowe klientów w okresie wakacji, gdyż nie byliśmy w stanie kredytować działań do czasu osiągnięcia efektów. Nasza firma stara się znaleźć złoty środek pomiędzy utartym na rynku (choć obecnie już umierających) schematem rozliczeń za top10, a nową sytuacją rynkową, w której utrzymanie takiego schematu było by zbyt daleko posuniętym kredytowaniem klientów. Ostatnie zmiany algorytmów Google powodują, że trwałe i bezpieczne wypozycjonowanie strony wymaga pracy nad nią przez wiele miesięcy, tak by to wyglądało naturalnie. Jeżeli strona nie istnieje dla Google i nagle dostaje dużo linków w krótkim czasie, to jest to sygnał dla Google że należy się jej przyjrzeć. W interesie zlecającego jest, aby pozycjonowanie było odpowiednio rozłożone w czasie i aby nie wywierać presji na wykonawcy, gdyż wolniejsze pozycjonowanie daje trwalsze i łatwiejsze do utrzymania wyniki. Zdarza się, że efekty końcowe są osiągane dopiero po pół roku! Algorytmy Google pozwalają na szybkie pozycjonowanie dużą ilością linków niskiej jakości, ale efekty tej metody są krótkotrwałe i na każdym kroku czai się ryzyko otrzymania kary od Google.

Drugim istotnym argumentem jest fakt, że nasze działania to nie jest bezwartościowy spam, tylko same w sobie stanowią one reklamę pozycjonowanej firmy, z której również są czerpane znaczące profity.

 
© by MatysArt.Pl 2008 859405 unikalnych odwiedzin  od dnia 28.05.2008