Portale korporacyjne - tworzenie portali internetowych

Dla dużych korporacyjnych klientów proponujemy specjalnie przygotowane strony – z dedykowanymi strefami tylko dla klientów/klientów hurtowych/pracowników z możliwością ograniczonego dostępu zależnie od stanowisk działów. Uwzględniamy w nich możliwość dołączenia indywidualnie tworzonego oprogramowania np.: paneli do zarządzania relacjami z klientami, sprzedażą, procesem wytwarzania, obsługą klienta i wiele innych. Więcej szczegółów i przykładów realizacji tego typu elementów znajdą Państwo na stronach sprzedaż internetowa oraz integracja z allegro i sklep dla drukarni. Proponujemy też zaawansowany system pomocy/RMA i szereg rozwiązań indywidualnie dobranych dla każdego klienta, aby uzyskać jak najlepszą funkcjonalność, oryginalność i atrakcyjność strony oraz zwiększyć wydajność procesów w firmie.


Co to jest portal korporacyjny.

Portal korporacyjny to zintegrowana, rozbudowana i zabezpieczona strona internetowa, wykorzystywana przez właścicieli, pracowników czy klientów. Portal jest idealnym rozwiązaniem do obsługi codziennych zadań, które zwykle są wykonywanie z wykorzystaniem wielu różnych rodzajów i źródeł informacji i narzędzi. Gromadząc, przetwarzając i wymieniając wszystkie niezbędne informacje w  jednej aplikacji użytkownicy mogą oszczędzać ogromne ilości czasu. Wszyscy pracownicy "korporacji" mają dostęp do wszelkich niezbędnych materiałów i oprogramowania potrzebnego do pracy w ramach jednego systemu, z poziomami dostępu zależnymi od zajmowanych stanowisk.
 

Z czego składa się portal korporacyjny.


Typowy portal korporacyjny zawiera:

  • witryna internetowa z treścią publiczną i ukrytą z poziomami dostępu dla różnych grup,

  • interaktywny katalog produktów i usług,

  • system zarządzanie treścią portalu korporacyjnego (CMS),

  • moduły analityczne i statystyczne,

  • moduły obsługi klienta, czat, forum i inne,

  • moduły wymiany informacji wewnętrznej (dostępne dla pracowników firmy),

  • moduły wymiany informacji publicznej (dostępne dla klientów) - np newslettery,

  • moduły językowe.

Elementami dodatkowymi mogą być:

  • aplikacje e-lerningowe wbudowane w portal korporacyjny,,

  • interaktywny kalendarz,

  • aplikacje mobilne, integracja z urządzeniami mobilnymi,

  • integracja i tworzenie autorskiego oprogramowania - indywidualne preferencje

Przykłady zastosowania portali korporacyjnych

Przykładem wykorzystania portalu korporacyjnego może być wdrożenie aplikacji w szkole. Portal dostosowany na potrzeby funkcjonalności szkoły może posiadać sekcje dostępne tylko dla rodziców - w tym kalendarz wywiadówek, dzienniczek, rekrutacja; moduły dla nauczycieli czy uczniów, studentów.

Z portali korporacyjnych chętnie korzystają również hurtownie. Moją z ich wykorzystaniem komunikować się z handlowcami i partnerami, a także zawrzeć w specjalnych strefach informacje dla handlowców pracujących w firmie oraz zewnętrznych partnerów. Mogą bardzo szybko realizować i rozliczać zamówienia. Dodatkowa integracja umożliwia aktualizacje opisów, zdjęć oraz cen oferowanych produktów czy usług. Taka aplikacja zwiększa automatykę handlu. Może być również wdrożony system WSDL udostępniający informacje o ofercie hurtowni w sposób możliwy do obsługi przez sklepy internetowe (taki system posiadają największe polskie hurtownie np azymut w branży księgarskiej czy action w branży komputerowej) - dzięki temu system bardzo ułatwia założenie sklepu internetowego z ofertą hurtowni.

Korzyści z wdrożenia portalu korporacyjnego

Pełna integracja strony z dodatkowymi modułami oraz sprawna nawigacja przyspiesza dostęp do informacji zarówno dla klientów, pracowników na różnych stanowiskach, partnerów różnego rodzaju jak i właścicieli firmy. Stosowane przez nas rozwiązania wpływają również na przyspieszenie komunikacji wewnętrznej oraz przepływ informacji w obrębie firm oraz na zewnątrz. Oszczędzają czas konieczny na przekazywanie niezbędnej wiedzy wewnątrz organizacji (np pracownicy nie muszą w tak dużym stopniu poświęcać czasu na uczenie innych pracowników (np młodszych stażem) gdyż Ci mogą znajdować większość informacji w portalu), oraz na zewnątrz np w przypadku udostępniania częściowej lub całościowej bazy wiedzy dla zewnętrznych handlowców, franczyzobiorców czy agentów. 


Ile kosztują portale korporacyjne.

Szacunkowe koszty wdrożenia portali korporacyjnych szacuje się od 2000 zł dla funkcjonalnych, gotowych platform dostępny na licencji GNU GPL (polecanych szczególnie dla organizacji non-profit), do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych i więcej dla dedykowanych rozwiązań zintegrowanych/integrujących obecne oprogramowanie używane przez Zamawiającego. Każda wycena tworzona jest indywidualnie. Prosimy o przesyłanie zapytań ofertowych z opisem oczekiwań, planowanym budżetem i wszelkimi danymi i informacjami, mogącymi być pomocne dla stworzenia jak najlepszej oferty dla Państwa. Zapraszamy do wysyłania zapytań ofertowych na adres mailowy aplikacje@matysart.pl. 

 
Menu
Nasze realizacje

© by MatysArt.Pl 2008 2605672 unikalnych odwiedzin  od dnia 28.05.2008